Vsebina iz URL-jev - da ne delam dvojno - Merino oblačila

Verjetno že veste, da sem odvisna od merino volne. Da sem odvisna, sem se zavedla leta 2021, ko sem imela rekonstrukcijo kolena. Za motivacijo sem si kupila “popularne” pohodne pajkice iz plastike. Kako sem kolebala pred nakupom - ampak ker nisem zasledila nobenega slabega mnenja, sem rekla da moram poskusiti. 

Dopadle so se mi, ker so me lepo stisnile in hkrati sem imela občutek, da zaradi tega podpirajo koleno. Bila sem zadovoljna z njimi, dokler nisem začela z resnimi vajami za koleno, kolesarjenjem in pohodi.

Kako sem se potila! Komaj sem zdržala eno uro v fitnesu. Po fitnesu sem vedno sem imela občutek da sem padla v bazen, … tako prepotena sem bila. Da ne govorim o občutku mokrih genitalij… predstavljati si ne želim iti s takimi pajkicami/hlačami kam na resnejše pohode. 

Kljub temu da sem nosila spodnje perilo iz merino volne, telo ni zmoglo dihat. Nisem se mogla ohlajati in dejansko sem gorela v njih.

Takrat sem glih naročala novo pošiljko merino blaga in našla neko mešanico z najlonom in elastanom, da sem rekla da moram poskusiti, kljub temu, da sem bila grozno razočarana nad tem nekim “modernim” poimenovanjem plastike.

Oktobra 2021 sem dobila od šivilje prve pajkice, narejene po mojih željah. Visok dvojni pas in ploski šivi. To je bil tisti pravi klik, da je možno narediti iz merino volne,… prav vse! Žal s pomočjo plastike, ampak udobje inrazkošje počutja v teh merino pajkicah in pajkicah iz plastike, je bilo neprimerljivo. 

Merino pajkice sem nosila na kratke pohode v hribe (ne na skale), v službo, na raznorazne zabave, večerje, dogodke,… nikoli več nisem pomislila da bi investirala v plastična oblačila. 

Merino ima slabosti pred plastiko. Seveda, saj je naravni material narejen iz tanjših vlaken kot so naši lasje. In to je, da je občutljiv na oštre predmete, skale, nohte,… Zelo hitro ga lahko poškodujemo če nismo previdni. 

Zato nosim v hribe samo ENO merino majico, ki sem jo v dveh letih resnično uničila. Vsaj 4x na teden sem bila aktivna v njej, včasih tudi več. Prala sem jo na dva tedna in zgodilo se je pač, da sem nekje zataknila z rokavom in jo najprej rahlo natrgala, zdaj, po prečenju Velebita, sem jo pa dokončno uničila. :)

Tudi na njej je videti da je že resnično ponošena. Zakaj vam to pišem oz. kažem? Ker morate vedeti nekaj. Če nosiš merino majico 4 x tedensko, 52 tednov na leto, in jo nosiš dve leti. Pomeni da si jo nosil 400 dni v dveh letih. Se ti zdi to “drag” nakup ali trajnostna izbira?

Pa če ti povem, da sem majico v 104 tednih oprala samo 30x? In ne po vsakem nošenju ali pa maksimalno dveh. Se pravi sem privarčevala z detergenti, vodo, elektriko,… in ne samo to. Moje telo je bilo srečno in zadovoljno ker se ni utapljalo v lastnem potu.

Posamezni artikli

KOLEKCIJE

Merino zgodbe

Preden sem odkrila čar merino volnenih nogavic, so bile moje izkušnje z nogavicami v motorističnih čevljih vse prej kot prijetne. Od predebelih, previsokih, pretankih, prenizkih, ... preprosto niso ustvarjale tistega pravega, udobnega občutka. Hkrati so pa po samo enem dnevu smrdele in imela sem vedno mokre noge.

Prav tako sem za vsak dan potrebovala nov par nogavic, kar je pomenilo precejšnjo količino prtljage - še posebej, ko sem najraje potovala samo z zadnjim kovčkom.

Zato sem se odločila, da vam ponudim različne modele nogavic. Od tanjših do debelejših, vključno z nizkimi modeli. Ko se odpravim na moto turo, imam vedno en par nogavic za motoristične čevlje - ob koncu dneva jih preprosto prezračim in jih lahko ponovno nosim. Dodaten par pa je vedno pri roki za pohodniške čevlje, če se odločim za pohod v hribe ali preprosto raziskovanje okolice.

Treba je poudariti, da merino volnene nogavice ne morejo biti izdelane izključno iz merino volne, zato so te nogavice mešanica, ki zagotavlja, da ohranijo svojo obliko in ne zdrsijo v čevlje. Tako ponujajo popolno ravnovesje med udobjem, funkcionalnostjo in vzdržljivostjo.

Zakaj izbrati Hope's Bivouac oblačila iz merino volne?

  • Naravna oblačila ki uravnavajo tvojo telesno temperaturo, ne glede na vreme in klimo.
  • Naravno antimikrobna, kar pomeni da tudi po enem tednu v isti majici, ne smrdiš.
  • Odvajajo vlago od tvojega telesa in vpijejo do 35% vlage v lastni teži.
  • Imajo naravno UV zaščito, z zaščito 40 UPF blokirajo 97% nevarnih žarkov.
  • Biorazgradljiva, imajo spodobnost samočiščenja.
  • Izjemno lahka in primerna za potovanja.
  • Negorljiva in antialergena.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Merino.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino Merino.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Nada Dragutinović s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem Merino.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje  spletne trgovine Merino.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    način plačila in dostave,

  7. časovno veljavnost ponudbe,

  8. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
    pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Merino.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  1. z nakazilom na račun upravitelja Merino.si – Nada Dragutinović s.p. (po ponudbi / predračunu). V kolikor pri izbiri plačila preko transakcijskega računa ali predračuna, vašega nakazila ne prejmemo v roku 5 delovnih dni, bo naročilo stornirano.

  2. s kreditnimi karticami

Ponudnik kupcu izda račun na elektronskem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj Račun).

Cene

Spletna cena velja za vse kupce Merino.si. Kupec postaneš z registracijo v spletno trgovino Merino.si ter z registracijo v spletni portal Merino.si. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene  vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa pred oddajo naročila

  1. Izbira izdelkov. Pred oddajo naročila je na spletni trgovini potrebno izbrati želene izdelke. To storite tako, da v pogledu posameznega izdelka kliknete na gumb “V košarico”.

  2. Potrditev košarice oz. povzetek naročila. Po ustrezno izbranih izdelkih se premaknete na stran košarice oz. blagajne (povezava na stran: https://www.merino.si/basket/view). Tukaj lahko ponovno pregledate vaše izbrane izdelke ter jim ustrezno spremenite količino, dodate nove izdelke ali jih odstranite iz košarice. Izberete "Na blagajno".

  3. Prijava. V tem koraku nakupa se je potrebno prijaviti ter oddati osebne podatke. Nakup lahko opravite kot gost (hitri nakup, brez nadaljnjega shranjevanja podatkov) ali pa se registrirate ter nakup opravite skozi postopek registracije.

  4. Naslov. Pri izbiri naslova določite vaš želeni naslov dostave. Naslov dostave je lahko drugačen od vašega osebnega naslova – v tem primeru torej izbrane izdelke pošljemo na izbrani naslov.

  5. Dostava in način plačila. Pri izbiri dostave lahko izberete način dostave (Pošta Slovenije, osebni prevzem naročila) s klikom na želeno dostavo. V tem koraku lahko izberete tudi dodatne izdelke. Plačilo. Izberete način plačila

  6. Pregled in potrditev naročila. Zadnji korak je namenjen končnemu preverjanju ter končni potrditvi vašega naročila. S klikom na rumeni gumb se strinjate z oddanim naročilom ter pogoji poslovanja ter dokončno potrdite vaš nakup. Na tej strani je omogočeno tudi posebno polje za popust, imenovano “Vnesite kodo za popust”.

Postopek nakupa po oddaji naročila

  1. Naročilo v čakalni vrsti. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto V OBDELAVO. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

  2. Naročilo potrjeno. Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

  3. Blago odposlano. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov prodajalca: nada@hopesbivouac.com

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Podljubelj 285, 4290 Tržič ali ga osebno prinese na  prevzemno mesto prodajalca.

Postopek:

  1. Izpolnite OBRAZEC ZA VRAČILO ARTIKLOV, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila.

  2. Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate.

  3. Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.

  4. Artikle pošljite na naslov: Podljubelj 285, 4290 Tržič ali ga osebno  vrnete na prevzemno mesto.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat.

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

V  primer odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

Več tudi na naslednji strani.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

  • vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi kupčevi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnosti pri opravljeni storitvi sporen.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca s katerim je sklenil pogodbo.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Z oddajo svojega e-poštnega naslova uporabnik daje izrecno privolitev, da lahko družba Kamareta commerce d.o.o., vpisane osebne podatke obdeluje z namenom ugotavljanja uporabnikovega zanimanja za rešitve Nada Dragutinović s.p., storitve in produkte.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,pošiljatelj bo jasno razviden,različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Kamareta commerce d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Kamareta commerce d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Prijetno nakupovanje!

Ko mi je prijatelj John, ki je najbolj zaslužen za mojo merino odvisnost, razlagal kako potuje z motorjem, mu nisem verjela. Trdil je, da lahko potuje le z dvema majica na večtedenski turi, v katerih ne smrdiš. 

Seveda sem dvomila da lahko nosim samo dve majici na več tedenskem motorističnem potovanju, dvomila da lahko volnena oblačila nosim direkt na svoji koži. Ampak... dovolj je bilo samo eno potovanje, da sem postala odvisna od merino volne.

Merino volna je vrsta volnene tkanine in je izredno mehka in udobna. Merino ovce so pasma ovc, ki so bile vzrejene za pridelavo volne.

MERINO TRGOVINA

Bodite drzni, oblecite se v oblačila iz merino volne

Oblačila iz merino volne niso samo oblačila. So način življenja. Od leta 2015 se predajam udobju in zdravju merino oblačil. In zdaj je čas, da postaneš tudi ti drzen in se prepustiš objemu merino volne.

Moram te opozoriti, da ti oblačila iz merino volne postavijo življenje na glavo. Za motoristična oblačila je izjemno pomembno, da so iz naravnih materialov.

Najprej se začne tako, da z nakupom ene merino majice, vržete v koš 5 majic, ki jih imate v omari. Nato kupite drugo merino majico. In spet vržete v smeti 5 preostalih majic,... in tako se začne vaša pot do svobode. Kaj kmalu opazite da se kupi umazanega perila manjšajo. Hkrati pa, da so vsa merino oblačila oprana v 40 minutah na programu za volno. 

Pripravila sem motoristična oblačila iz naravnega, čudežnega materiala - merino volne. Ko se prepustiš merino volni, se prepustiš objemu zdravja, mehkobe in svobode.


Se odpravljaš na izlet z motorjem? Potrebuješ prostor na motorju za nujnejše stvari kot so oblačila? 

Kot motoristka se zavedam kako pomembna so kvalitetna in naravna motoristična oblačila na moto potovanju. Hkrati pa kako svobodno postane potovanje s samo dvema majicama na večtedenski moto turi. Pripravila sem oblačila, ki niso samo športna oblačila, ampak veliko več.

Naravna oblačila, ki te zasvojijo.